Produk Dan Plan Baru ZenithGold

Produk Dan Plan Baru ZenithGold | 50Gram Pure Gold

Pada 30 Julai 2016 yang lalu produk terbaru Zenithgold iaitu Gold Bar 50Gram 99.99 telah pun dilancarkan sewaktu Preview Di Hotel Grand Season  KL diadakan.

Kemunculan Gold Bar baru ini didatangkan dengan plan pendapatan pasif terbaru dari ZenithGold tanpa menganggu gugat plan asal sedia ada.



Dibawah adalah plan terbaru ZenithGold untuk Gold Bar 50Gram ini...

Emas 50Gram ini lebih kepada JUAL BELI EMAS FIZIKAL. Bayar then terus dapat emas 50Gram terbabit.

Keistimewaan plan baru ini adalah jika anda membeli emas tersebut, anda bukan sahaja mendapat Emas Fizikal. Malah anda juga akan menerima dividen bulanan sebanyak 1.5% setiap bulan dari harga belian anda selama 12 bulan DIRECT KE AKAUN BANK ANDA.

Harga pembelian adalah merujuk kepada harga emas semasa (Waktu post dibuat, harga emas semasa adalah USD80.. Kadar tukaran adalah USD1=RM4.60)

(USD80 x 4.6) x 50 = RM18,400

Pengiraan dividen pula adalah 1.5% dari 80.
(80 x 50) x 1.5% = USD60
USD60 X 4.2 (Kadar tukaran penerimaan Dividen USD1 = RM4.2)
RM252 SETIAP BULAN DIRECT KE AKAUN BANK

Selepas tempoh 12 bulan, anda boleh menjual semula emas tersebut kepada ZG dengan harga belian asal anda sekiranya mahu.
Fakta Emas ZenithGold 50 Gram:
1. Emas yang dibeli adalah 100% milik pembeli
2. Harga belian adalah bergantung kepada harga emas semasa.
3. Dividen 1.5% adalah daripada harga belian emas.
4. Dividen dimasukkan terus ke akaun bank setiap bulan
5. Pembeli tidak perlu membuka akaun ZG untuk mendapatkan Emas 50Gram ini kerana ianya adalah plan JUAL BELI EMAS FIZIKAL. Bukan plan affiliate.
6. Jika pembeli adalah ahli ZenithGold, upline tidak akan mendapat apa apa komisyen. Hanya Merchant sahaja akan mendapat keuntungan runcit tunai 1.5% dari penjualan emas
7. Selagi stok masih ada.

Mana pilihan anda?
A. Beli emas dapat emas, harga naik jual then dapat untung... Titik
B. Beli emas dapat emas + Dividen tiap bulan.. Rasa nak untung lagi jual semula....
C. Join program affiliate + pelaburan... Cukup tempoh pelaburan dapat tunai + emas PERCUMA

***********************************************

Program ZenithGold sudah hampir 2 tahun... Segala kata kata negatif di lempar Segala tuduhan diberi Segala Fitnah dihidang oleh mereka mereka yang hanya tahu mengkritik. Sedang ZG semakin mara kedepan dengan penambahbaikan yang dilakukan dari masa ke semasa dan semakin ramai ahli ahlinya yang sudah merasai kebebasan kewangan yang mungkin sebelum ini tidak pernah dirasai...

Anda di pihak yang mana?
Mendengar kata kata mereka yang anti dengan program seperti ini..? Silakan jika anda rasakan mereka dapat bantu anda sewaktu anda susah kelak..
Mendengar kata kata kami ahli ZG yang mungkin tak dapat bantu anda sewaktu anda susah tetapi dapat tunjukkan anda peluang untuk berubah...

Blog, Updated at: 6:39:00 AM

0 comments:

Post a Comment