ZenithGolds Bakal Tersontot

ZenithGolds Bakal Tersontot... Benarkah???



Kalau dah namanya bisnes... jatuh bangun tu lumrah la.. cabaran kiri kanan depan belakang.. Ada waktu perjalanan bisnes cantik lancar.. ada masanya perjalanan dia berliku liku... pelbagai masalah yang mendatang.. Bukan fokus pada masalah, tapi fokus pada penyelesaian.
ZenithGolds tidak terlepas dari cabaran dan masalah.

Tidak di nafikan, baru baru ini ZenithGolds mengalami masalah kelewatan pembayaran juga masalah pengiraan Bonus. Hampir 3 bulan ZenithGolds menghadapai masalah di atas dan berusaha untuk memperbaiki masalah dan sekarang perlahan lahan masalah ZenithGolds di selesaikan dan di tambah baik..

Berkenaan masalah kelewatan bayaran.. Apakah di sebabkan ZenithGolds tidak mampu lagi untuk membayar kepada ahli ahlinya? Kelewatan bermula untuk pengeluaran di bulan Mac yang mana mengambil masa hampir 2 bulan untuk ahli menerima bayaran. Kini bayran di bulan Mac yang lalu telah mula di agihkan semula...







Ops.... Kelewatan pembayaran di sebabkan ZenithGolds tidak mampu membayar?
Mungkin perlu di fikir semula kerana ZenithGolds masih mampu membayar dalam bentuk Bitcoin..

 Harga Bitcoin semakin menggila akhir akhir ini... Tapi ZenithGolds masih mampu membayar..




Di akui.. ZenithGolds tidak berdaftar di Malaysia kerana ianya berdaftar di UK. Tetapi wang di UK perlu masuk ke Malaysia dan perlu melalui BNM.. BNM sentiasa melalukan pemantauan terhadap transaksi dengan jumlah yang besar dan ZenithGolds tidak terlepas dari pemantauan ini.. Bagaimana ZenithGolds melakukannya?? Tidak perlu tau itu urusan dalaman ZenithGolds.. Yang pasti pembayaran kembali berjalan. Bukti seperti di atas.

ZenithGolds sendiri telah memaklumkan tentang perkara ini sebelum ini..


Lagi sekali.... BNM sentiasa memantau aliran wang di dalam negara.. Sehinggakan BNM tetap memantau urusan transaksi yang melibatkan urusan Bitcoin sedangkan BITCOIN ADALAH BEBAS DARI PEMANTAUAN MANA MANA PIHAK. Rujuk sini


BNM menjalankan  peranan mereka... ZenithGolds memastikan bisnes terus berjalan.. Fair.


Berkenaan masalah pengiraan Bonus, iaitu bonus Matching ETA yang stuck sejak bulan 4 sehingga bulan 5.. Ini mungkin disebabkan data server ZenithGolds terlalu crowded menyebabkan sistem terganggu... Kemungkinan sahaja. Admin bukan programmer.. Bonus Matching ETA adalah bonus paling complicated untuk di calculated dalam sistem.
Sebab apa complicated? Sebab untuk bonus satu hari sahaja, bonus ini menggunakan banyak data data untuk calculated bonus kerana ianya adalah overide bonus dari profit rangkaian yang perlu di kira dari level 1 hingga level 5.. Jika level 1 ada 100 orang downline, 100 orang downline di level 1 itu pula mempunyai 100 orang downline juga dan seterusnya hingga level 5.. Semua bonus overide ini akan masuk ke dalam bonus Matching ETA dalam 1 hari. Boleh anda bayangkan??

Rujuk gambarajah di bawah, hanya untuk bulan Jun, yang pengiraan bonus hanya hingga tarikh 7 Jun 2017, sudah ada 3937 entries atau data yang perlu sistem kira untuk bonus ini sahaja. Bagaimana jika full 1 bulan untuk bonus ini sahaja???



Kini Bonus Matching ETA kembali berjalan seperti biasa dengan beberapa penambahbaikan untuk mengelakkan server kembali jammed.

Berkenaan Stock emas yang tidak mencukup.. Bukan ZenithGolds tidak cukup stock tetapi ZenithGolds menggunakan Merchant untuk mengagihkan emas emas kepada ahli ahli yang ingin redeem. ZG Kepada Merchant, merchant kepada ahli... Bilangan merchant tidak sampai 20 orang yang rata rata sekali restock hanya sekitar 200gram untuk di agihkan kepada beribu ribu ahli yang setiap seorang rata rata redeem 10gram. Dapat anda bayangkan... Urusan membawa masuk Emas dari luar ke dalam negara bukan macam beli baju borong dari negara China.

Itu pun ZG telah menambah baik sistem redeem emas ini dengan memasukkan pilihan convert to Bitcoin dimana ahli boleh membuat pilihan samaada untuk redeem emas fizikal atau convert kepada Bitcoin.. Sedangkan Bitcoin peningkatan harga lebih drastik daripada emas dan kurang fluctuated.


Lihat perbezaan turun naik harga antara emas dan Bitcoin dalam RM di bawah untuk tempoh 10 tahun.. Mana lebih padu.



ZenithGolds sudah beri keuntungan tanpa perlu anda lakukan apa apa.. Just Sit n Relax! Bisnes cantik... Puji menggunung... ada masalah... merungut itu ini... Sedangkan ZenithGolds adalah pelaburan.. Pelaburan ada risiko... Nak untung sahaja tak mahu risiko kerugian, itu bukan pelaburan, itu simpanan... Nak bisnes yang cantik memanjang perjalanan dia tanpa goyang.. Sila buka bisnes sendiri dan handle sendiri...



ZG hampir menjejak usia 3 tahun dan telah ramai yang berjaya keluar dari masalah kewangan yang saban hari kos sara hidup semakin meningkat...
Kata kata Orang luar yang tidak faham pelaburan yang mengatakan ZG scam yang mengatakan ZG tidak follow rule juga undang undang yang mengatakan ZG akan tersontot dalam sedikit masa.... berbeza dengan kata kata mereka yang faham apa itu pelaburan yang SENTIASA ADA RISIKO.


Blog, Updated at: 2:58:00 AM

0 comments:

Post a Comment