Web Promosi ZenithGold

Web Promosi + Sistem Email ZenithGold


Web Promosi ZenithGold

Anda alami kesukaran dalam mempromosikan ZenithGold?
Kami ada penyelesaian....

Tahukah anda Laman Web mampu membantu memudahkan anda dalam mempromosikan ZenithGold khasnya melalui internet.

Laman web bertindak seperti sebuah banggunan kedai yang mana orang ramai lebih mudah mengetahui apakah perniagaan yang anda jalankan tidak kiralah besar atau kecil banggunan tersebut tapi yang semestinya jika banggunan kedai tersebut besar pastilah akan lebih banyak mata memndang dan menjadi tumpuan. Betul.

Tanpa banggunan kedai, anda terpaksa menjaja dari rumah ke rumah dengan hanya meninggalkan flyer di peti peti sampul surat yang akhirnya kemungkinan besar dibuang begitu sahaja.

Begitulah perumaan kelebihan memiliki web dengan tidak memiliki web promosi. Dengan web promosi, lebih mudah untuk anda mempromosikan ZenithGold. Tanpa Web, anda terpaksa meminta prospek menghubungi anda melalui PM atau melalui Phone yang mungkin prospek endah tak endah.

Kami sedia membantu anda menghasilkan web anda dengan HARGA MAMPU MILIK YANG LANGSUNG TAK MASUK AKAL!

Perniagaan atau banggunan perniagaan yang bagus pula, di dalamnya tentu ada jurujualnya yang mana apabila pelanggan masuk, pelanggan tadi akan di layan dengan menceritakan apakah perniagaan yang anda jalankan... Fungsi ini sama seperti Sistem Email (Autoresponder) yang turut kami masukkan ke dalam web yang kami sediakan. Dengan sistem email ini, prospek akan menerima email yang menceritakan ZenithGold terus kedalam inbox email prospek anda yang mana di dalam email  tersebut tertera nama serta no phone anda juga email anda.

Dengan adanya Web + Sistem Email ZenithGold ini, tugas promosi ZenithGold anda akan jauh lebih mudah.
Hanya 20% usaha promosi diperlukan.. 80% akan dilakukan oleh sistem. Sudah terbukti!

Perlu ingat bahawa di dalam perniagaan, prospek atau bakal pelanggan tidak akan menyertai atau membeli produk dari anda untuk pertama kali mereka melihat produk atau mengetahui perniagaan anda. Mereka akan mengambil masa untuk berfikir. Jadi disinilah peranan sistem Email ini yang mana setiap hari email berkenaan ZenithGold akan dihantar terus ke email prospek anda.

Untuk melihat bagaimana Web ini bekerja dan mengetahui berapakah
HARGA TAK MASUK AKAL WEB PROMOSI ZENITHGOLD dari saya, klik link dibawah untuk DEMO VERSION (EXTRA BONUS INSIDE)





 

Blog, Updated at: 4:06:00 AM

4 comments:

  1. Saya dh join.. Bgaimana utk mdapatkan web promosi ini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klik banner "Demo" isi form, link untuk mendapatkan web akan diberikan selepas itu.

      Delete
  2. Terima kasih.. Mmg harga mampu milik!! Rugi sapa xnk lmn web ni

    ReplyDelete