Perniagaan Yang Baik Untuk Diceburi

Apakah Model Perniagaan Yang Baik Untuk Diceburi


Model perniagaan yang baik untuk diceburi

Perniagaan yang baik adalah perniagaan yang dapat memberi kebaikan dan manafaat kepada semua orang dan mampu membuka peluang kepada ramai orang.

Semua perniagaan di dunia ini akar tunjang nya adalah memberi kebaikan dan perkhidmatan kepada semua orang merujuk kepada apa produk dan servis yang di tawarkan. Tetapi tidak semua perniagaan itu mampu membuka peluang kepada ramai orang. Dan untuk membuka peluang kepada orang ramai melalui perniagaan yang dijalankan, ianya bergantung kepada kebijaksaaan individu atau syarikat terbabit di dalam mengatur strategi.

Semakin banyak peluang dapat dibuka... Semakin tinggi hasil yang bakal diperolehi.

Contoh... Ali menjalankan perniagaan "Restoran Char Kuey Teaw Syahdu" dan dia bermula dari bawah.
Hasil jerih perih menaikkan perniagaan beliau, pada tahun kedua, perniagaan beliau dikenali ramai. Dari situ beliau mula menyusun strategi yang seterusnya untuk memperkenalkan lagi perniagaan beliau kepada orang ramai sekaligus membuka peluang kepada orang lain untuk menambah pendapatan. Beliau menjual sos untuk menghasilkan Char Koey Teaw yang menjadi resepi rahsia beliau selama ini. Maka beliau mewujudkan stokis atau dealer untuk sos beliau tadi. Dengan cara perniagaan Ali lebih dikenali dan sekaligus meujudkan peluang kepada orang ramai.

Tahun ketiga, Perniagaan Ali semakin maju.. Strategi yang seterusnya adalah membuka cawangan untuk perniagaan Char Kuey Teaw Shadu nya tadi. Dengan pembukaan cawangan ini, beliau menawarkan kepada sesiapa yang ingin menjadi share partner kepada beliau di dalam menguruskan perniagaan beliau.

Nampak, inilah yang dikatakan model perniagaan yang baik. Dapat memberikan kebaikan kepada orang ramai dan sekaligus membuka peluang kepada orang ramai untuk menambah pendapatan.

**********************************************  

Apakah ZenithGold Satu Model Perniagaan Yang Baik?

Di pandangan mata ramai orang, ZenithGold mungkin bukan satu perniagaan yang baik malah menjurus kepada unsur penipuan kerana ianya berkonsepkan pelaburan.

"Don't Judge a Book By It's Cover"

Biar saya ceritakan kerana saya telah membaca keseluruhan 'Buku' ZenithGold ini.

Di dalam ZenithGold, anda sentiasa ada pilihan juga peluang. Bukan hanya sekadar pelabur.
Apakah pilihan dan peluang yang ada?

1. Anda sebagai pelabur
2. Anda sebagai Sales Consultant company (Networker)
3. Anda sebagai Merchant / Stokis

1. Anda sebagai pelabur. Di sini anda tidak perlu memainkan sebarang peranan. Anda hanya meletakkan modal anda dan selepas 400 hari, anda akan menerima hasil pulangan anda. Sit n Relax!

2. Anda sebagai Networker. Apabila anda menjadi pelabur, anda diberi pilihan untuk membantu company mengembangkan perniagaan mereka iaitu dengan menjadi Sales Consultant kepada orang ramai atau perkataan yang mungkin ramai orang tak suka iaitu Networker. Dengan menjadi Networker anda membantu company up sale dan pendapatan anda juga di dalam Zenithgold meningkat. TIADA PAKSAAN UNTUK MENJADI SALES CONSULTANT ZG. PILIHAN

3. Anda sebagai Merchant atau Stockist kepada Company dalam urusan penebusan Emas.
Untuk menjadi Merchant, sememangnya ianya memerlukan modal yang besar. Disini anda bukan lagi ahli biasa tetapi sudah bergelar Merchant dan sudah tentu mempunyai tanggungjawab yang lebih berbanding ahli biasa.

Merchant sama seperti anda membuka kedai menjual emas. Tetap memerlukan modal.. Bezanya disini adalah anda tidak perlu membuka banggunan kedai anda. Dan yang paling menarik.. PELANGGAN SUDAH SEDIA ADA UNTUK ANDA DAN PIHAK ZENITHGOLD SUDAH MEMBANTU DARI SEGI PROMOSI. Dan semestinya dengan menjadi Merchant, ada keuntungan untuk anda. ;)

Apakah model perniagaan yang baik untuk diceburi

Dan........

Sudah ramai ahli Zenithgold berjaya mengubah hidup dan membuka perniagaan sendiri dengan menjadikan ZenithGold sebagai satu langkah permulaan.

Apakah perniagaan yang baik untuk diceburi

Apakah perniagaan yang baik untuk diceburi



ZENITHGOLD....
SATU PELUANG PERNIAGAAN TERBAIK YANG RAMAI ORANG TERLEPAS PANDANG
Blog, Updated at: 3:26:00 AM

0 comments:

Post a Comment