Ganda Wang Dengan Emas

Ganda Wang Dengan Zenith Golds

Pernah dengar Zenith Golds?
Zenith Golds adalah satu program pelaburan emas yang telah bermula pada 2014.

OPS!!!
Anda tidak memerlukan emas untuk melabur di dalam program ini sebaliknya anda yang akan diberikan emas secara PERCUMA.

Bagaimana menggandakan wang anda di dalam program pelaburan Zenith Golds ini?

Di dalam Zenith Golds ini, apa yang perlu anda lakukan hanyalah membuka akaun pelaburan anda dengan modal serendah USD100 atau RM380. Tiada had limit modal tetapi kemasukan modal adalah dalam gandaan USD100 dan boleh ditambah atau top up pada bila bila masa.
Modal anda tadi kemudiannya akan didagangkan di Bursa Saham Emas Dunia oleh syarikat Zenith Golds International.



Pulangan atau keuntungan yang akan anda terima adalah antara 0.5%-2% (tidak tetap) setiap hari selama 400 hari menggunakan kaedah compounding iaitu modal hari ini dicampur keuntungan hari ini dijadikan modal untuk menjana keuntungan pada hari esoknya.. Dengan konsep compounding ini. Keuntungan anda akan bertambah bertambah bertambah dan terus bertambah sehingga 400 hari. Walaubagaimana pun, pelaburan anda akan matang pada hari ke 100 dan anda boleh mengeluarkan pelaburan anda tadi dengan minimum pengeluaran adalah USD200.

Dibawah adalah contoh keuntungan yang akan anda terima merujuk kepada nilai pelaburan juga kadar keuntungan setiap hari (Kadar keuntungan tidak tetap)


0.5%-2% pada mata kasar mungkin kecil. Tetapi ianya akan memberikan kesan yang besar terhadap pelaburan anda merujuk kepada masa kerana semakin lama tempoh pelaburan anda, semakin besar keuntungan anda kerana Zenith Golds menggunakan konsep COMPOUNDING.

Rujuk gambarajah dibawah untuk anda memahami bagaimana konsep compounding ini mampu memberikan anda keuntungan yang besar didalam progam Zenith Golds ini

Profit keuntungan pula adalah tidak tetap, ianya mengikut turun naik HARGA EMAS DUNIA


Apabila pelaburan anda sudah cukup 400 hari atau sudah sampai tempoh matang dan anda ingin membuat pengeluaran, 70% dari 100% keuntungan akan ditukarkan kepada tunai (10% akan dikenakan untuk withdraw cas), manakala 30% lagi akan ditukarkan kedalam bentuk pure gold bar 99.99 yang akan dihantar terus ke rumah anda.


Kesimpulannya, didalam Zenith Golds, anda tidak perlu lakukan apa apa.
TIDAK PERLU MENJUAL
TIDAK WAJIB MENAJA
TIDAK WAJIB MENCARI ORANG

Wang anda akan digandakan secara pasif selama 400 hari.
Blog, Updated at: 8:23:00 PM

0 comments:

Post a Comment