Cara Mengaktifkan Akaun Downline

Cara Mengaktifkan Akaun Downline

Sekiranya ada downline yang ingin sertai Zenith Golds dan telah membuat pembayaran kepada anda, anda perlu mendapatkan kredit daripada Master Dealer atau leader yang mempunyai kredit terlebih dahulu untuk mengaktifkan akaun downline anda. Apabila kredit telah dimasukkan ke akaun anda, anda sudah boleh mendaftarkan akaun downline anda.

Langkah untuk mendaftarkan akaun downline anda adalah seprti dibawah

1. Klik menu 'Register New Member'
2. Paparan seperti dibawah akan keluar, klik 'Close'
 Kemudian klik pada salah satu butang yang bertulis register dimana anda ingin letakkan downline baru anda tadi.



3. Masukkan Second Password anda



4. Isikan maklumat downline baru anda seperti yang diminta di dalam borang di bawah.
(EMAIL ADALAH BAHAGIAN TERPENTING. JANGAN ADA KESILAPAN EJAAN DI EMAIL DAN GUNAKAN EMAIL PERIBADI. BUKAN EMAIL TEMPAT BEKERJA)


Nota : Hanya penaja sahaja yang boleh daftarkan akaun downline. Upline kepada upline tidak boleh daftarkan akaun downline orang lain. Jika tidak ahli baru tadi akan menjadi downline kepada upline kepada upline tadi. Mudah kata, ahli baru akan menjadi downline kepada orang yang daftarkan akaun beliau.

5. Selesai.

Setelah selesai, hubungi downline beritahu akaun mereka telah diaktifkan dan minta mereka Log In dan update profile ZG mereka. Cara Update profile ZG Klik sini


Blog, Updated at: 10:58:00 AM

4 comments:

  1. bos kalau dh terdaftar guna emel tempat kerja cmne ye.. boleh x terangkan risiko guna emel tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau terdaftar guna email tempat kerja, sila email kepada support Support@zenithgolds.com dan minta mereka tukarkan email tuan kepada email peribadi.

      Risiko guna email tempat kerja, takut email dari ZenithGold tidak masuk ke inbox atau andai kata tuan sudah berhenti kerja, akaun email tuan akan deactivate oleh company dan tuan tidak akan dapat lagi email email daripada ZG. Email penting untuk mengesahkan profile update dan untuk mengetahui pelaburan akan tamat (ZG akan hantar email notificatioan setiap hari untuk 20 hari yang terakhir sebelum pelaburan tamat, jadi kita boleh alert dengan akaun kita)

      Delete
  2. Klik link ini -------->> http://zenithgoldasia.blogspot.my/p/pendaftaran-akaun-zenithgold-v2.html dan pilih salah satu link untuk membuat pre-register. Kami akan uruskan pendaftaran akaun ZG tuan

    ReplyDelete